Wednesday 7 May 2014

RHOMA IRAMA DAN NOER HALIMAH - TERALI BESI (LIRIK DAN VIDEO CLIP)




Kartika.............!??
Tiada Arwah yang Menghantui.. Dan Tiada Dosa.. Yang Tiada Terampuni....
Bukankah Allah.. Maha Penerima Taubat....!??
Hadapkanlah Wajahmu... Kepada Wajah-NYA....
Senantiasa....

keadilan kau siasati,
itu demi aku
Hukuman rela
kau jalani..juga demi aku...

Kebebasan kau belenggukan itu demi aku...
Kharismamu èngkau korbankan juga demi aku....

Terali, terali...cinta mu sejati,betapa haru hatiku sedih...

Binar dunia kau jauhi itu demi aku...
Gembira ria kau tak lagi juga demi aku

Beban derita kau tahankan itu demi aku..
Sejuta siksa kau rasakan..juga demi aku.....

Terali besi....yang tegar perkasa...
Tak akan mampu.,memisahkan cinta...

Aku berjanji selalu setia...menemanimu...Dìdalam derita...

Kau pasti akan ku nanti walau sampai mati....

No comments:

Post a Comment